08 november 2013

Fialottajansson-kalender 2014

Jag har alltid tyckt mycket om kalendrar, almanackor och dagböcker. Ställen att skriva ner viktigheter i. För två år sedan lät jag också trycka en kalender med hus som jag hade ritat. Det skulle vara roligt att göra en ny men rittiden har inte infunnit sig i år. (Däremot kan man ännu köpa bilderna som fanns i den kalendern, maila vid intresse.) Jag blev därför glad att se Sofies snygga handritade väggkalender för 2014, klicka er in till Fialottajansson och beställ en egen!

3 kommentarer:

Sofie sa...

En stor hjärtekram sänder jag!

Anonym sa...

Jag tänkte faktiskt på hennes kalender till ett nytt år. Är lite less på de där fula kalendrarna man får på posten.

Tina T. sa...

Hej!
Vill ni vara med och tävla om barnböcker till Lisa?
Följ länken, en dag kvar:
https://www.facebook.com/KnolochBok
Hälsar Tina

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP