27 augusti 2011

Bruna detaljbilder och en färggrann




















7 kommentarer:

Rose Garden Malevik sa...

Hej där
riktigt fina bilder på vackra saker :)
å missa inte

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

VÄLKOMMEN :)
Håkan

Lilla huset på prärien sa...

Fina detaljer. Alltid lika trevlig att kika in här hos dig. Och jag ska VERKLIGEN försöka komma upp till den där marknaden nästa gång :) Jag har skrivit upp det i min kalender och kanske tar jag dig på dina ord ;)

Stor kram Jenny

Mia, New Room Interior sa...

NYDELIG! :-)

MrsUniversum sa...

Allt blir så fint med din sammansättning och med din fotograferingskonst!

Madame Morell sa...

Hurra på dig själv :) Mitt x kunde liksom spänna näsan så att han såg ut som en uggla av den sort du visar på första bilden. Hoho.
Kram Jessika

Anonym sa...

Hej! Vilka fina bilder du har tagit! Vilka inställningar/bildredigeringsprogram använder du för att få gammaldagsstuk över bilderna? Mvh,
Linda

Lundagård sa...

Linda: Jag redigerar bilderna i Photoshop och använder mig av actions ibland (finns flera fina gratis om man googlar) och filter.

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP