13 december 2010

Kulturbeslag



Bland många gamla och nya beslag i vår butik hittas nu också Eskilstuna Kulturbeslag. Traditionella modeller som också har varit vanliga i våra trakter.
I webshopen har vi satt in en del fönsterbeslag. Jag är väldigt förtjust i fönstervreden som naturligtvis också passar bra på skåp.

Av de fyra vreden på bild har vi gjort en specialbeställning på varianten överst till vänster, den finns som förnicklad och i mässing, men vi ville ha den i obehandlat stål och har planerat att använda den modellen på en del av vår köksinredning. Eventullet linoljebränner vi den för att få en mörkare och tåligare yta.

3 kommentarer:

Rose Garden Malevik sa...

OJOJ,,,,,,,,Här var det riktigt MÅNGA beslag idag :)
Ha det gott i kylan
Håkan

Fröken Grön sa...

Men, vilken skattkammare ni har! (Hade jag haft en egen affär med sådana fina saker så hade jag suttit där och bara tittat jämt...) Bra att veta, om man skulle behöva något någon gång!
Hoppas ni har det gott!
/Anna-Karin

Everyday living etc. sa...

Perfekt! Jag letar snygga beslag till mitt linneskåp. Ska mäta o kika mått så kanske det dyker upp en beställning från mig :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP