15 januari 2009

Skyltar och kissande pojke



Ovan de senaste skyltinköpen. Tänk så kul t.ex. med en låda full av febertermometrar! Vi har faktiskt tre stycken febertermometrar och med en låda för dem (och några andra vackra gamla termometrar som kan få bo i samma låda) kan det ju hända att man åtminstone skulle lyckas hitta en vid behov.
"Disp. pulver" kanske vi sätter på en burk med diskmaskinmedel i, man kan ju försöka inbilla sig att det står diskpulver...

Måste också sätta in en bild på en skojig docka jag hade glömt att vi hade. Hittade den övergiven på en hylla då jag hämtade ved i vedboden. Tänk att någon tillverkare ens kommit på tanken att göra en kissande pojke som docka! Våra pojkar tyckte den var kul, tror faktiskt att den fått mest uppmärksamhet i kategorin dockor hos oss av alla vi har.

5 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhh, du, det var riktigt fina skyltar, säljer du några ?
Kraam Anette

me and alice sa...

Underbara skyltar och dockan är så söt!!!
Trevlig helg till dig!!
Kram Susanne ♥

Anonym sa...

åhh.. vackra coola skyltar, skulle passa fint-fint i grovköket jag nu håller på att fixa till...
Säljer du dom i butiken oxå?

Isa är helt förälskad i dockan, och jag håller med, den e fin och lite spännande :)

skön helg!

Mitt Egnahem sa...

Minns inte om jag sagt det förut,men du har så mkt fint i dina gömmor o lyckas dessutom presentera dom på ett snyggt sätt. Är helt imponerad av vad ni lyckats göra i er lilla butik (6kvm väl...) Kul att se hur ni bor nu, och ert mastodont-projekt till hus blir bara SMÄCK (svensk slang för: Kan inte bli bättre! Perfekt!) Här går tiden åt till familj,jobb,jobb o inte så mycket renovering. Ha det gott på nya året! Önskar grannen i väster, Värmländska Mitt Egnahem

Anonym sa...

Oj, var hittar man så fina skyltar? :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP